Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

@school

Publicerad 2011-11-07 10:54:12 i Erica - Vardag,

Sitter just nu i skolan med Daniela brevid mig. Vi "jobbar" med SO:n, alltså könsstympning i Somalia. Hemskt jue ..
Efter skolan så ska jag hem & sen åker jag till Gullmars och möter lilla Fannup. Ridning står på schemat! Ska försöka så att mammsen tar med kameran så att jag kan bjuda på lite bilder också.
Sen ska ni få bilder från ponnycupen igår, jag fick nämligen guldet på finaste. Så sjukt nöjd över honom, även fast det inte gick som jag hade tänkt.

Men jag skriver mera senare, kankse när jag kommer hem innan jag åker. Vi får se, hörs!


Raaandom bild som jag hittade på min skol inloggning. /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela