Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Kategori, tankar & åsikter.

Publicerad 2011-11-20 20:22:23 i Erica - Tankar & Åsikter,

Kör som en liten speciell & anorlunda liten "hiss & diss" nu, tänkte jag.

♥ Någonting jag verkligen älskar hos folk, det är personlighet och när de har egna åsikter. När folk pratar ut och är sig själv. Jag älskar exempel när jag får ett litet sms på displayen när jag är lite depp och det står "jag älskar dig". Eller när man är sjuk och man får ett mess där det står "krya på dig". När människor visar omsorg och hur mycket man betyder för än. I just love it ♥

x Någonting jag verkligen hatar hos folk, det är när de inte har egna åsikter om saker eller inte vågar stå för vad de säger. Jag tål det verkligen inte. Det kokar i hela mig. Ucsh, fy & blä. Jag hatar det! x

Vad tycker ni?
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela