Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Idag är det fredag

Publicerad 2011-11-18 23:27:01 i Laura - Vardag,

Äntligen helg!
Har varit på Mollys lilla festis och nu är jag och Iris här och ska väl sova .. Imorgon åker vi nog till stallet och sköter!
har inget mer att säga hahah.
10 saker om mig

1. Jag hatar folk som inte svarar på sms (men ändå är jag lika jävlig på det)
2. Jag känner mig alltid hemma hos folk, oavsett vem. Går typ och rotar i kylskåpen liksom.
3. Jag är k o n s t a n t sugen på marängswiss ! Jordens underbaraste.
4. Jag kan inte vara ensam utan kontakt med kompisar mer än en timme. får panik
5. Jag måste vara ute på helger. Kan verkligen inte sitta inne en hel dag
6. Vatten är obehagligt
7. Ska skaffa linser men har fobi för att sätta in dom
8. Folk som ger bitchblickar. tror inte det behövs nån mer kommentar
9. Jag hatar mina händer
10. Jag säger alltid mina åsikter.


saknade sommar

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2011-11-19 12:59:15

Sv. Åker hem på söndagen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela