Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

@ Brolöten Dressyrcentrum

Publicerad 2011-11-12 13:59:04 i Iris - Hästar,

Är ju som sagt på Brolöten just nu och förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men hade inte tid.
Jag har ridit/rider en jätte söt och gulligt Connemara sto, en D-ponny vid namn Scarlett, men imorn ska jag kanske prova en annan häst, en Tysk Ridponny som är till salu för 400 000... Bara känslan att få rida en sån värdefull häst kommer att bli kul.
Men iaf, Scarlett är jätte mysig, och det kommer bilder när jag kommer hem, eftersom jag inte har med mig hårddisken hit. Igår red vi ett pass, och idag har vi ridit ett pass på morgonen, och senare ska vi ha lite longering/sitsträning.

Tränarna här är super bra, fast jag har bara ridit för en av de hittills, Chris Brolin. Hon är utbildad B-tränare i dressyr och har tävlat upp till Grand Prix.
Emelie Brolin, är utbildad C-tränare och tränar själv för Anky Van Grunsveen och Patrik Kittel. Emelie har tagit 12-SMguld totalt.
Sen är det även sonen, Christian Brolin, som tävlar höga klasser (vet inte hur höga) fast han är inte tränare, utan rider bara själv.
Ni ska se i ridhuset, det är M A S S O R med rosetter in ramade på väggarna. Säkert över 200 stycken!
Och i matsalen är hyllorna på väggarna prydda med pokaler och priser över allt !

aja, uppdaterar mera sen!


Emelie Brolin & Briman

/Iris

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela