Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Zidane 19/12-11.

Publicerad 2011-12-19 21:13:28 i Erica - Hästar,

Idag var det sista gången för denna termin i Måndag's gruppen. Det var superkul. Vi ville egentligen rida barbacka men icke sa nicke, Lillis ville se en Kadrilj. Det var roligare än vad jag trodde det skulle bli. Jag och Mira på Gillbert hade täten. 

Zidane var ganska tjurig men gjorde ingenting. Pigg och glad men också väldigt stel. Fick ett par riktigt fina galoppfattningar idag, avspända och mjuka. Vanligtvis brukar de vara spända och ryckiga. Men icke idag för min powni var sneel!


Brist på bilder eller vadå? Bilden är på mig och Zefyr, 110cm.
/Erica

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-12-19 22:15:17

Sv: Ja, det hoppas jag också. Jag håller tummarna att jag kommer få rida hos er, men jag vet inte det ännu, vore riktigt kul att möta dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela