Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

so happy together

Publicerad 2011-12-04 20:16:25 i Laura - Hästar,

tävlingen blev inte som planerat. Framridningen var väl bland det värsta jag varit med om, hon stegrade, bockade sparkade bakut. känndes ju super när man skulle in på banan.. Hon gick över tygeln hela programmet men jag var grymt glad över att hon inte hittade på nåt jobbigt. Domaren var rätt hård också och jag fick ta om friskritten eftersom jag inte höll 'längst ut på tygeln'. Fick 57,86 procent.. det var inte så jätte många som blev godkända (iallafall inte i LC:2). Kom fyra dårå.

Det som gjorde mig mest besviken var hur hon betedde sig. Fina, älsklingsponnyn. Hon var så grym förra tävlingen och nu satte hon sig bara på tvären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela