Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

That's hot.

Publicerad 2011-12-16 15:53:27 i Erica - Vardag,

Hehe, ja .. Det blev lite strul med att åka till Savannah kan man väll gott som säga. Men nu väntar jag på att min pappa ska komma hem så jag kan ta kortet och åka till Sassa. Vi ska sova hos hennes pappa vilket är supermysigt!
Imorgon så ska jag rida privat med Iris, Laura & Mira. Ska bli superkul. Ska ha Zidane såklart. Rider kvart över tre så det blir inte så stressigt med tiden direkt. 

Men nu kom min pappa hem så nu avslutar jag så får vi höras vid ikväll när jag är med Sassa. Pyss och kram! /Erica
hahahahaha min humor!

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2011-12-16 19:27:59

Hej!

Jag har en frågestund på min blogg så det skulle vara kul om du skrev en fråga eller 2. så svarar jag på alla med en videoblogg!:)

http://fmfheart.blogg.se/2011/december/fragestund-3.html

Postat av: Moa

Publicerad 2011-12-16 21:00:11

svara på din frågor imorgon via en videoblogg. vill gärna följa din blogg. följer du min? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela