Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Shopping i TC

Publicerad 2011-12-23 19:53:30 i Savannah - Vardag,

Tjenare alla fina läsare!
Har vart hemma några timmar nu, men innan det var jag och Erica i stan, där vi mötte Iris :D
Vi kom på smidigaste "handlajulklapparåtvarandrasammadagisammaaffär" sättet! Först skulle Erica köpa till mig, då gick jag till sminket några meter away. Sen tvärtom tills alla var klara, haha! Funkade utmärkt i alla fall!
.
Jag fick en skitstor duschtvål av Erica, den luktar vaniljglass!
Av Iris fick jag ett par varma ridhandskar i fleece, röda så att de matchar mina ridbyxor! Och sen fick jag även ett skitfint armband, ser ut som swarowskipannband, fast armband dårå!
Min present till Iris var ett skal till hennes iPhone, vadå dålig fantasi? Men hon gillade det i alla fall! Inslaget i en skitfin låda som såg ut som ett hus, med världens mest gigantiska rosett på! Iris får langa ut en bild så ni får se!
Till Erica köpte jag en roller-grej som motverkar påsar och ringar under ögonen, med kylande effekt... Skittråkig jag vet, men hon hade sagt till Iris att hon ville ha en sån så jaja ;)
.
Vill ni se bilder på allt? Det kommer nog efter julafton, men kommentera gärna om ni vill se!
Juste, sista gången jag träffade Laura idag på nästan 3 veckor, kommer sakna dig finaste!
Det var allt just nu, see ya!
hahahahhahhahahah jag dör lite nu... Bildbrist, nejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela