Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Mysfredag

Publicerad 2011-12-16 14:39:03 i Savannah - Vardag,

Nu sitter jag hemma och slöar, slutade för en timme sen, ska packa grejer till pappa snart, yeah.
Erica sover hos mig idag också, vi ska kolla på fiiiilm! Dock vet jag inte vilken, men det borde
inte vara något problem, hehe ;)
Ska även göra lite läxor, jag tror att jag tappade några av dom på väg till skolan... kul liksom.
Men aja, ganska lätta, det var ingen 2-veckorsuppsats i alla fall, då vet jag inte vad jag hade gjort!
Juste, lite om ridpasset igår kanske?

Jag red faktist inte Gilbert som jag hade väntat mig.. Jag red Madera! Hade aldrig ridit henne så det var kul!
Hon var jätterolig faktist, Laura sa att hon hade en bra dag haha, tur det. Men hon var inte den lättaste när det gällde skänkelvikningarna, antingen tvärade hon alldeles för mycket, eller så fick hon inte alls med sig bakdelen.
Men hon var jättefin stundtals, det gick bättre än vad jag hade väntat mig!
Om någon undrar går Ericas buss om 2 minuter, yeye!


Du är fortfarande bäst, nu och föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela