Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Facebook status

Publicerad 2011-12-21 21:24:57 i Erica - Övrigt,

"de 20 första som kommenterar skriver jag om på min blogg."

Sara Persson - En supersöt tjej som stog mig väääldigt nära förut, dock har vi glidit ifrån varandra .. <3
Jennifer Sandberg - Supergullig och snäll tjej som jag vill lära känna bättre! <3
Amanda Bokstam - Miin bästavän som rider mega bra och som jag älskar mycket  <3
Fanny Järvå - Min allrabästavän som kan mig utantill. Lite scary ibland. Kan prata om allt och älskar dig <3
Andrea Forslund - En konstig liten prick med skön humor, dock irriterande ibland ;)<3
Josefin Forslund - En till konstig prick som har så dålig humor att den blir rolig, men du är snäll .. typ .. ;)<3
Jesper Lundkvist - En kille jag inte känner, men verkar jättesnäll och rolig :)
Victoria Ryhnell - En tjej med humorn man dööööör åt. Magrutor bara man ser henne. Haha ;) <3
Ella A Jonsson - En tjej som är uuuuuuuber fin och gullig, dock känner inte så bra men spela roll. Haha ;)<3
Celina Sundström - Söt liten tjej som rider bra! :)
Amanda Nije - Suuuupersnäll tjej med rolig humor! :D<3
Hanna Mulder - Duktig på att rida och verkar jättesnäll! :)<3
Bartek Rydell - Då ska vi se här .. En kille med sin egna lilla humor men är snäll och rolig. Haha! :)
Robert Lopez - Känner dig inte så bra, haha har bara sett dig på tåget. Men du verkaaar jättegullig och snäll! 
Elin Alvin - Snääääääll chey med en dålig humor .. HAHA.
Emma Abrahamsson - Braaaaaaaa fotograf och snäll! 
Emma Klang - Superduktigt tjej på att rida och verkar jättesnäll! :)
Wilma Jansson - Min fula enäggstvilling som jag dampar på rätt ofta men innerst inne vet hon att jag älskar henne. Hahahah .. <3
Simone Rabe - Känner dig inte, vet typ inte ens vem du är .. O_o Men du ser snäll ut ^^
Johanna Olsson - GLAAAAAAAAAAAAD OCH MYSIG TJEJ TACK OCH HEJ!


Gaaaaaammal .. 
<3Erica

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-12-21 22:04:48

jag har ju bäst humor ...... ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela