Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

‎'

Publicerad 2011-12-07 17:02:15 i Erica - Övrigt,

"Gilla så skriver jag vad jag något om dig på min blogg" - DEL 1

Julia Ketolainen - En söt tjej från skutan som är asrolig att retas med.
Iris Forsberg - Min bästavän som jag alltid har kul med och vi har massa minnen!
Theres Enbuske - En supersnäll tjej från enskede som rider grymt bra!
Jossan Grönholm - En gullig tjej från skutan 
Linnéa Johansson - Vet typ inte vem du är .. 
Jasmine Öhlin - En grym fotograf!
Hanna Bodelseon - En grymt söt tjej som jag inte träffat på ett tag.
Emilie Karlman - En gullig liten stalker!
Mira Von Der Burg - en tjej med typ en mongo skratt.. haha 
Andrea Forslund - vääärsta blatten, shit asså.
Ludde Westman - hej random, känner dig inte 
Linnea Orosco Lindström - vi red i samma ridläger 
Josefin Forslund - hej konstig tjej asså!
Tilia Lind - Snäll tjej, vi red i samma ridläger. 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-12-07 17:21:13

Haha!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela